Regnblask

Det måste vara tamigfan det tråkigaste som existerar i vardagen, regnblask, snart är väl snön här. Peppar peppar ta i trä för det hoppas jag verkligen inte, men man kan inget göra. Över julafton är enda dagen snön faktiskt är tillåten att finnas, annars - SO NOT OK!



Så jag och Joel har bäddat ner oss i sängen hela dagen, vi (jag!) är peppade på att "Säg att du älskar mig" och "Hide and seek" ska bli klara så vi har något annat än Cops att titta på, plus att gamla filmer man sett x antal gånger innan är det bästa jag vet. Varför, det har jag ingen aning om. Det brukar oftast vara så att man vill se nya filmer på bio, men jag gillar klassiker! Joel gillar dock inte min filmsmak men who does? Han får ta't.

Förövrigt sitter jag och väntar på ett mail från Matte, Jims pappa. Han skrev till mig på Facebook för en stund sen, att han hittade en bild på Jim och mig på Jims dator och frågade om jag ville ha den. Jag har ingen aning om vilken bild det är, ivrigt. Det måste vara en gammal en. Snart två år sedan du gick bort... Förlåt för jag inte har hälsat på dig så ofta och mycket som jag vill! Du vet hur jag är :) jag ska ändra mig Jimpan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0