Mitt och Joels förhållande i en låt, från min sida

Efter vi gjort slut:

"Another day without your smile
Another day just passes by
But now I know how much it means
for you to stay
Right here with me

The time we spent apart will make our love grow stronger
But it hurts so bad, I can't take it any longer"

och när vi blivit tillsammans igen:

"I wanna grow old with you
I wanna die lying in your arms
I wanna grow old with you
I wanna be looking in your eyes
I wanna be there for you
Sharing in everything you do
I wanna grow old with you"

Puss och kram, mina vänner. Ville bara tillbringa ett inlägg till min älskade :) kände för't ba okej.

Jag säger nu godnatt till omvärlden. Imorgon ska jag träffa min pappa och Monica, på en lunch på Choys som vanligt. Imorgon får jag synda (jag kan äta sallad alt. istället för ris, jag har vart duktig, 4 veckor exakt imorgon, och att jag firar med mat istället för tio chipspåsar m. tillbehör ska jag ändå ha en applåd för!)



@ Konrad


Kommentarer
Postat av: J.E

älskar dig ok :))))

2010-10-19 @ 11:33:10
Postat av: hanna

älskar dig med!

2010-10-19 @ 18:25:12
URL: http://petterss0nhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0