Last day of this week

Jag har haft en supermysig helg med Joel. I fredags jobbade jag ett krigarpass som varade hela dagen, kändes både skönt och jobbigt. Men jag är en överlevare, efteråt åkte jag till Joel och sov, det är väl det vi gjort hela helgen som det känns som iallafall. Nej, vi tog en promenad ner på stan och till Spicy igår kväll, mycket gott. Det hade jag gjort mig förtjänt av. Vi har bombat med film på film och bara varit, världsbra!



Idag har det minsann snöat, torr rethosta har jag åkt på också! Usch

Och imorgon börjar en ny vecka, 6 veckor utan skräpmat, veckan därpå ska jag börja gymma hårdare och oftare med Emelie. Det kan vi ju klara tillsammans, beach 2011, haha, vi kör! Veckan imorgon då, Emelie och jag ska ta oss ut till Hubbo och till Jim. 2 år sen. 2 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0