Kontakta ungdomsmottagningen?

Jag skulle ringt dit idag för att boka en tid men det är för sent för det nu om jag inte väntar till 15.00 men det blir lite svårt med tanke på att jag slutar då och inte kan ringa från mobilen med tanke på att det är ett hemnummer och det blir satan under gatan väldigt dyrt.

Så jag undrar om det är någon som vet hur en tidsbokning går till via internet? För det står att man kan boka via internet men jag hittar absolut inte på hur man gör. Tänkte om någon vänlig själ som vet hur det går till kanske kan droppa en kommentar här under :)

Kommentarer
Postat av: mathilda

tror du går in på hemsidan och sen skickar dom mail tillbaka med en tid och om den passar dig så bokar dom in de :) tror jag inte helt säker !

2010-10-05 @ 09:34:09
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/
Postat av: hanna

jo jag förstod att man skulle gå in på hemsidan men jag vet absolut inte var på hemsidan, men det får ordna sig. får ringa dit idag ist, tack ändå! :)

2010-10-05 @ 09:59:12
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0