I don't need to dream

För jag är lycklig, för jag är lycklig!

Guess what? Hej bloggen förresten. Jag har sedan väldigt länge drömt om att få ha ett eget ställe att få bo på, i min ensamhet - och nej jag menar inte att jag har depression, utan vill bara bli självständig och mer engagerad. Jag vet att jag klarar det. Nu har min handläggare på Socialkontoret konstaterat att hon beviljar mig en lägenhet. Det gör mina tankar oerhört lycklig :)

Sen finns det ju orsaker som gör mig olycklig också såklart, jag är inte världens lyckligaste människa men vem fan är det? Ingen är perfekt och drömmen om den perfekta människan kan glömmas bort. Så tycker jag.

Ha det guld


Kommentarer
Postat av: mathilda

haha vilken söt katt!

2010-10-16 @ 16:15:26
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0