Första riset på 4 veckor!

Det var idag det då pappa och hans sambo Monica kom över till mig på min lunch, gick över till Choys som har blivit lite av en tradition när han/dom är här. Det blev en trevlig lunch, gick över till Växhuset och visade dom runt hur jag har det om dagarna och vad som sker här i huset.



Ris åt jag, inte en stor mängd utan en lite mer lagom, det känns som evigheter sen. 4 veckor med GI idag och det går fortfarande som på en dans, jag ska inte känna någon skuld för jag börjar äta pasta(fullkorn), ris eller potatis nu, och jag menar eller säger inte att jag ska göra det 7 dagar i veckan utan lite mer sällan för jag trivs med sallad. Som fisken i vattnet.

Dom hjälpte mig även med lite privatföretag som hyr ut lägenheter, det visade sig att jag redan var medlem på sidan dom sa åt mig att bli medlem på, jag är visst medlem lite överallt. Vill bara att det ska gå framåt, lägenheter finns men nu vet jag ju inte i vilken kö på listan av lägenheter hit och dit, som just jag står på. Men en dag, då smäller det! För jag är målmedveten och taggad som bara den :)

Jag sökte jobb nyss!

Känns som om solen ska gå upp och att det blir vår närsomhelst, en bra dag med andra ord.

Slutar snart, då ska jag möta mamma och så ska vi åka hem tillsammans och bara umgås lite, jag kom med exempel att plocka svamp, glad blev hon men besvärades över att svamparna nog är slut för i år. Hon som älskar svamp!



Tänk när man kunde bada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0