Diss

Svarta ögonbryn
och då menar jag svarta, inte mörkbruna som man ser är naturliga, utan svarta, ditmålade! Jag fyller i mina ögonbryn själv med hjälp av penna och det är något jag måste göra varje dag, mina vänner förstår inte det lilla måstet men jag förstår dom som väljer att fylla i sina ögonbryn, men man ser verkligen folk som ser ut att ha rakat bort allt dom har för att sedan måla dit konturer och hela fadderullan, det är min diss nummer 1! Jag menar, finns det ens ögonbrynspennor som är svarta, för ni kan inte mena att ni målar dit era ögonbryn med kajal?!

Diss nummer 2 går till VL-trafiken
Allt jag behöver säga är tystnaden som uppstår när man ser bussen åka ifrån en och kollar på klockan "fan, den ska gå om en minut ju!" En minut, det är det som är grejen, en endaste minut, kanske sekunder innan minuten slagit :@



Kommentarer
Postat av: mathilda

fet diss till vl bussarna !

2010-10-05 @ 11:31:53
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0