Chillout

Idag blir det en sådan dag med Michaela, jag tänkte att jag skulle laga lite mat till henne. Kyckling, ris och champinjonröra med en smarrig sallad till med krabbsticks i. Just how she wants it. Jag ska vara en god vän. Vi ska även lägga ansiktsmask och bara vara.



Fan så jag sover med den här hostan! Jag ska vara sjukskriven resten av veckan för det här går inte. Jag får krya på mig tills på måndag och ta nya tag då istället, känns bäst så. Så jag inte smittar någon annan heller.

Och  helgen är det Halloween, vad gjorde man förr? Skulle haft panik vid det här laget. "Vilken krog ska vi gå till? Vad ska jag klä ut mig till? Vad ska jag dricka? När ska jag till systemet?" Nej, jag är bara glad att jag slipper det för inget sug alls har jag. Vet inte riktigt vad som hände, men people change :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0