Chillout nummer två

Hostan verkar aldrig upphöra, men det känns lite bättre iallafall. Jag är hemma imorgon också för bäst resultat. Igår kväll pimpla jag thé med smak av vanilj som förövrigt är 5+ i kanten och för halsen hjälper'e även! Toppen.

Det blev en bra dag idag trots allt. Jag lyckades med en middag, kycklingfilé och en sallad med krabbsticks i, och en champinjonsås, jag rörde bara ihop lite men underbart gott blev det. Då vet jag det, inga recept för mig inte, det funkar ju faktiskt utan, min vän Michaela uppskattade det jättemycket hon med, vilket gör det ännu roligare att laga mat :)



Förresten har min gamla vän Denise överraskat mig positivt ett x antal gånger idag, jag är glad att jag har någon som berättar för mig att jag är betydelsefull. Även om vi inte umgås flera gånger i månaden, utan tvärtom! Vi är snarare dåliga på att höra av oss och knappt ses vi längre, det händer att vi hörs av någon gång ibland. Men nu har vi kommit överens om att rycka varann i kragarna och ta tag i det här. Än så länge har vi planerat en dag ute hos Jim och det är något jag måste bättra på. Jag var där mycket oftare förr, kommer knappt ut längre. Så jag ser fram emot det här, vi var ju trots allt väldigt bra vänner förr. Även om vi inte ses och hörs så mycket som vi brukade göra, så vet du var du har mig vännen! Ville bara informera om det.



Såhär såg det ut sist hos Jim då jag och Emelie var ute på 2årsdagen

Kommentarer
Postat av: denise orréll hinkelman

älskade vän.. vad glad jag blev nu :) nu var det du som överraskade mig!

2010-10-29 @ 10:54:33
URL: http://denisehinkelman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0