Bloggdesign sökes

Hur ska jag få det här inlägget att synas?

Iallafall så söker jag någon som är intresserad av bloggdesign och som vill hjälpa mig, en snäll själ dvs. Vill ha det snyggt men enkelt - gärna svartvitt med bilder. Är då verkligen inte bra på design då min nuvarande är lånad. Och svart, tråkig, helt enkelt höstig. Och jag vill ha något ljusare!

Hör gärna av dig/er (så får man 0 kommentarer som vanligt)

OBS jag behöver inte ett proffs med tanke på att jag vill ha det enkelt! Tack på förhand. Nu måste jag sätta mig och kommentera bloggar runtom i världen så det här inlägget ska synas...

Sucks to not be you! Ha-ha


Kommentarer
Postat av: L I K E S O F I E [foto]

- tack så mycket! :)

2010-10-12 @ 10:34:56
URL: http://likesofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0