Bak och gym

Full rulle idag på TKC, har vart och handlat för att sedan baka - cheesecake och chokladbollar. Det tog halva förmiddagen ungefär, cheesecake är ganska komplicerat men hursomheslst har det blivit lite av min uppgift här. Jag gillar't! På fredagkväll blir det café och därför behövdes det bakas här.

Nu har vi lunch och jag bloggar lite snabbt nu innan mina väldigt hårdkokta ägg är klara. Fan, jag klarar det här med GI ju. Jag sov hos Joel inatt och till kvällsmat blev det GI-tacopaj, aldrig hört talas om men det var hur gott som helst, ska kolla upp recept på det och försöka lära mig att göra lika god som Joels mamma kan :)

Klockan 13 bär jag själv av till gymmet, pressa hårt tänkte jag när jag ändå tog en promenad från PBG till centrum imorse innan frukost - perfekt! Fan, jag är stolt över mig. Och över Joel. Sen ska jag träffa Maria, efterlängtat. Vi är så jävla dåliga mot varann, life is life. Har vart jättedålig på att höra av mig överhuvudtaget till mina vänner, förlåt för det! Jag ska bättra på mig. Ni är bland det bästa jag har och det vet ni! Det har bara varit lite mycket.



Jag kollar lägenheter varje dag, kan det komma en perfekt rackare till mig snart så jag kan få flytta?! Lyckligaste dagen i mitt liv lär bli när jag sitter i lägenheten och bara möbleringen saknas. Jag är sååå taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0