2 much

Ser fram emot att få prata med Marina imorgon då jag har för mycket i huvudet, äntligen tar jag det som en vana och det är inte alls jobbigt! Pratar numera med en terapeft och har gjort det vid ett par få tillfällen än så länge och det är hur bra och skönt som helst och jag rekommenderar verkligen er som tänkt på det förr, ta chansen! Om ni har något djupt inne i er eller bara ytligt som ni inte pratar med folk om bara sådär, så tycker jag verkligen det. Marina på Adelsö är guld!

Förövrigt är det mycket skit hit och dit, men vad ska man göra åt saken? Personligen skulle jag aldrig välja att lägga mig i min systers f.d väns förhållande, det låter lika sjukt som det är, iallfall om man är osams med f.d vännen och absolut inte känner/har en blekaste om vem systern är så tycker jag på det viset.



Vissa situationer kan man inte göra något åt, det enda som kan göras är att hoppas, och hoppet är något jag alltid kommer ha inom mig resten av mitt liv som människa! Vissa ska vara inlåsta, och inte något illa menat utan för deras eget bästa och för folk runtomkring. Staten alltså... 0 koll

Kommentarer
Postat av: mathilda

ja de har du rätt i, (:



ja tror ja vet vem marina är, malin pratade med henne förut, hon är jätte duktig och förstående :)



nej de där som hänt borde du skita i, människan som ställt till de borde inte ens förtjäna en tår för de :) människan borde få dtå för de människan gjort (:



( vill inte pecka ut någon så chillar med namn )

kram på dig !

2010-10-04 @ 11:00:11
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/
Postat av: hanna

ja, om det är samma marina så är hon helt super! duktig och förstående så det är säkert samma som mallan har pratat med :) jag håller med dig, men vissa saker tolererar en människa bara inte! krams

2010-10-04 @ 11:03:40
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/
Postat av: mathilda

nej precis, dom nu varande modellerna eller förebilderna är ju så smala så dom snart kommer gå av och de e verkligen inte så världen ville att en vacker kvinna ska se ut.



jag förstår också om man vill gå ner något kilo och så de gör jag absolut.

Men jag själv försöker gå upp i vikt men de går ju sisådär åthelvete, ett fucking kilo sen ja började träna och de e ju absolut inte mkt.

Vem vet ja kanske tränar för mycket och äter för lite, fast ja äter hela tiden :P

haha :D

2010-10-04 @ 11:04:03
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/
Postat av: hanna

nej jag håller fullkomligt med, en vacker kvinna är inte såna som syns i skyltfönstren, det är bara överdrivet med såna som ska visa upp kläder, för alla har faktiskt inte sån kroppsform, alla är ju olika :) nej, 1 kilo var inte mycket att hurra för, vissa har ju väldigt svårt för att gå upp i vikt, men jag önskar dig all lycka i det :)

2010-10-04 @ 11:05:39
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/
Postat av: mathilda

aah då e de säkert henne !(: toppen bra !



Ja jag har svårt att ens fatta att man fortfarande snackar skit när man snart är 20 fucking år.

haha de är barnåldern och borde verkligen mogna till för att klara sig ;)

Seriöst är de bara fjantig och löjligt att ens lägga sig i en annans förhållande om man inte ens är vän med personen i fråga längre lixom :S galet, men strunt i de så lever du längre hannah !:)

De är slöseri med din tid Kramis !

2010-10-04 @ 11:06:45
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/
Postat av: hanna

håller med dig! känns som om jag struntar i det tills jag får höra något nytt som om jag eller joel skulle lagt upp hennes telefonnummer på någon sida vilket inte stämmer, och att hennes syster ringde joel och sa att jag hade varit otrogen och bad mig lämna henne ifred trots att jag inte gjort henne något, situationen i helhet är sjuk! :)

2010-10-04 @ 11:09:08
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/
Postat av: mathilda

nej precis, aah tack lär väl behövas.

Har väl vägt lika mycket i några år nu, fan dags att kroppen börjar lägga på sig lite hull. vill ju kunna ha vanliga kläder, och jeans som sitter åt :)

hehe



haha hannah du och jag skulle kunna skriva en bok om de här ;)

2010-10-04 @ 11:09:35
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/
Postat av: mathilda

verkligen sjukt !

Asså va då skulle du lägga ut någon nr på en sajt bara för att jävlas? ne tror inte de va, finns värre saker att göra än så.



och om de nu är så att snusk gubbar ringer "människan* kan hon ju byta nr om de e allt för jobbigt och sluta skylla ifrån sig (:

2010-10-04 @ 11:11:15
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/
Postat av: hanna

precis, hon har inte tillräckliga bevis för att ens slänga ur sig någon sånt, hon kan ju för all del få lov att titta igenom både min och joels dator för jag vet att det inte stämmer! ingen av oss som lagt upp något nummer liksom, det är bara onödigt och till den nivån har jag verkligen inte sjunkt! du är smart du mathilda.

ja, vi kanske skulle skriva en bok gemensamt om viktnedgång och anorexia och vikt! fan den skulle gå hem kanske :D haha

2010-10-04 @ 11:14:05
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0