Yäk

Vilken hemsk natt, jag har nog vaknat flera gånger om av min egna hosta som kvävs i hela halsen och min näsa är trippelt så stor som den brukar vara, helt uppsvälld. Det känns som om det går utför nu, är långt ifrån frisk iallafall. Det blir en rolig helg, mm. Joel får fan kurera mig, frukost på sängen och thé ska're va! HÖR DU DET? ;)

Lookalike

Jag funderar starkt på att tona håret helt kolsvart igen, eller kanske inte tar svart färg utan mörkbrun med tanke på att den svarta har en tendens att bli blå och det vill jag ju bra gärna inte ha, men svart. Fan va snyggt på vintern, speciellt med lite färg, nu ser jag dock kritvit ut för jag är sjuk men när jag tillfrisknat så ska jag börja min solkarriär! Nu jävlar!


Haha, fan va dålig bild. Finns ju bätte med svart hår men här var jag fan brun, jag blir nästan svartsjuk på mig själv ibland. Nej jag låter sinnesrubbad, men sådär har jag tänkt. Kolsvart hår och brun hy, fräscht!

Soooo, what do you think? Eller struntsamma men kul med åsikter

Kommentarer
Postat av: Laila

krya på dig =)

2010-11-12 @ 19:28:26
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0