Wow, vilken statistik!

Ungefär 150 personers skillnad på statistiken idag, även igår. Det måste varit Kissie som drog till sig all uppmärksamhet (bu) men jag tänkte göra en fuling och skriva ett inlägg nu när statistiken är hög och fin, men det får man göra.

Så till frågan:
Någon som är bra på bloggdesign?
Kanske någon som vet någon som designar gratis?

Trött på svart och mörkt, dystert som på en kall vinternatt, nej, över till mer färg och ljusare inlägg! Så kan jag ju passa på att fråga över vad det är man vill läsa om i en blogg?
Skvaller?
Kläder?


Ni får skriva vad ni vill. Och undrar ni över något så svarar jag så gott jag kan, ha en bra dag för det tänkte även jag ha :)

Kommentarer
Postat av: Carroo

gå in på designadinblogg.se

det är där jag kollar när jag behöver hjälp :)

2010-11-09 @ 13:28:01
URL: http://everydayobsessions.blogg.se/
Postat av: random

Att skapa en blogg för att skriva om något folk vill läsa känns löjligt, en blogg är till för att skriva om något du känner att du vill skriva om och dela med dig av, känslor, tankar, idéer osv.



Ang, bloggdesign. Finns enormt många sidor där man kan registrera en blogg och med enkla verktyg designa den efter egna önskemål, designa upp hur du vill ha, välj ut färger och utgå från det.

2010-11-09 @ 13:45:22
Postat av: Jessica

HÖRRU styrbjörn. Vill du ha en begagnad bulle :D? hihi

2010-11-09 @ 13:53:59
Postat av: Less is not more @ J'design

TJENA!

Är du sugen på nya snygga smycken för en billig peng? ;)

Bland annat kors smycken och nyckelsmycken, för mer info & direktlänk:

http://jllicious.blogg.se/category/less-is-not-more-jdesign-smycken.html

2010-11-09 @ 14:31:07
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Tack så jättemycket! Faktum är att allt hår inte är mitt. Jag har långt hår själv, det har jag, men de allra sista centimetrarna är tillagt, mest för att få håret lite "tjockare". Och ärligt talat så använder jag inte stylingsprodukter såsom hårspray eller liknande. Däremot brukar jag använda avocado i håret och mycket vatten! Det gör susen!

2010-11-09 @ 17:52:08
Postat av: Lizy

Hej! Tack så jättemycket! Faktum är att allt hår inte är mitt. Jag har långt hår själv, det har jag, men de allra sista centimetrarna är tillagt, mest för att få håret lite "tjockare". Och ärligt talat så använder jag inte stylingsprodukter såsom hårspray eller liknande. Däremot brukar jag använda avocado i håret och mycket vatten! Det gör susen! :)

2010-11-09 @ 17:52:33
URL: http://thelizy.blogg.se/
Postat av: bella

sv: haha fint där! köp stopp och väx så kanske vi kan göra det snart :D haha ja ååh eva och adam.. man börjar känna sig gammal...

2010-11-09 @ 20:17:52
URL: http://bellahs.blogg.se/
Postat av: hanna

random: det är precis det jag gör, skriver om mina känslor, mina tips, mitt liv osv, men det vore ändå kul för mig att få tips om vad jag skriva mer om/mindre om, och nu menade jag inte riktigt att om någon random skriver och vill att jag ska skriva om det senaste bikinimodet, men om det är något jag redan skrivit om bad jag om att man kan säga till om det är intressant eller ej! that's all, och bloggen är en offentlig sida, alla kan läsa och till dom som gör det, vill jag att dom ska fortsätta göra det och det är anledningen till att jag önskar mina läsare att säga vad dom vill att jag ska skriva om, inge löjligt alls



och ja jessica, jag kommer över någon dag på en begagnad bulle, vore ju gott, dock godare med nybakta men antar att du inte vill ställa dig och baka för min skull - eller har jag fel?! :D

2010-11-09 @ 20:24:15
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0