Torsk på vaniljthé

Det känns ju bättre i halsen av thé och jag har ju absolut en favoritsmak och det är vanilj! Michaelas förtjänst, minns att hon bjöd mig på det för någon månad sen, innan dess hade jag inte ens druckit det. Och där satt den! Perfect match måste jag säga, godaste som finns. Så förstår jag ju inte hur folk kan välja bort mjölken och sockret, utan det smakar inte ens thé som thé.



Efter jag slutar ska jag möta Michaela och så ska vi gå och simma några längder, basta och sola, kanske vi svänger förbi H&M och köper oss en varsin ansiktsmask, fasen vad härligt. Det var längesen man var i en bassäng och badade, jag minns inte ens. Men skönt ska det bli! Och nyttigt äre också :)

Inatt sov jag hos min käresta pojkvän, vi skulle se Saw 5 och 6 för att efter det gå på 7an i 3D i veckan, undra hur det ska gå. Jag som aldrig någonsin har sett en film i 3D och så blir Saw den första att se, men det ska bli spännande, hoppas bara på att den är bra. Men tydligen så är det den sista filmen, kanske bara är skönt. Pusselbitar hit och dit i 114 filmer vore ganska tråkigt, men ser fram emot det. Somnade dock under 6an men vad gör det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0