Michaela is writing

Nämen tjenare, nu passar jag på att gästblogga medans Hanna har en hel helg med killen hennes uppe i Ockelbo? (inte så haj på stavningen).

Är det nåt jag verkligen inte har koll på så är det vilka som läser denna blogg, inte för fem öre faktiskt så no idé vad i helskotta jag ska skriva, blogga är inte riktigt min grej tror jag, annars hade jag nog haft en egen, rätt uppenbart. Jag kan berätta en ganska otäck grej, enligt mig själv då förstås. Jag har drömt i flera veckors tid att jag blir jagad i mina drömmar, att det är någon som vill komma åt mig, och göra mig illa, samma dröm har alltså inte upprepats utan snarare samma stuk av drömmar och då är det verkligen var och varannan dag, betyder detta "the end" för mig eller hur fasiken ska jag tolka skiten?!

Kommer tyvär inte på något mer att skriva, skyller på gårdagens bravader eftersom hjärnan har vart ur funktion sen jag vaknade imorse, delade en pizza med farfar min för en stund sen, smakade underbart! Hej sålänge, peace out /Michaela


(Kastar upp en vimmelbild från gårdagen, jag Sanna Emma och Natta
inne på Silk, vände på klackarna efter en kvart och drog till Pluto ist)


Kommentarer
Postat av: mathilda

micca hade ni roligt ute föresten?=)

2010-11-28 @ 15:37:46
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/
Postat av: micca

jadå vi va först på silk sen pluto men ingen av krogarna av roliga :)

2010-11-28 @ 15:47:40
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0