Ingen kickar fotboll som han

Zlatan! Zlatan!

Haha, so not Hanna-style! Jag hatar verkligen fotboll. Eller fotboll(?!), jag hatar all sport. Zappade förbi fotbollsgrejen som gick på TV tidigare och råkade fastna tills jag märkte vad fan i hela helvetet vad det var vi satt och tittade på. Såg iallafall på VLT att Zlatan hade fått en guldboll 5 år i rad.

So? Det här tänkte jag inte prata om, så till saken:

Angelica: "vad fan gör Zlatan med i Sverige, med den där näsan?!" (Nej... Ingen "diss" mot Zlatan eller invandrare eller någon annan med en krokig näsa, så innan ni säger något om det - låt bli. Bara ett roligt citat eller vad man ska kalla det, och för er som inte tycker det är ett roligt citat - det är ett roligt citat i mina öron. That's all who matters) Äh, jag ska väl få ha en personlig blogg ändå, i like it on that way :) nej, nu hoppar jag över till sängs!

Kommentarer
Postat av: angelia

haha nu kände jag mig dum mot zlatan :( haha men de gar inge

2010-11-16 @ 10:24:22
Postat av: hanna

haha nej, zlatan kommer förmodligen aldrig läsa det här så lugna puckar, det va bara roligt :) hannahumor!

2010-11-16 @ 11:10:05
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0