Lugna favoriter

Jag låter som en pensionär, men vem har inte blandad musiksmak? Dock håller jag mig till hiphop och reggae, men jag har vissa dagar jag också. Jag älskar att påminnas av gamla låtar. Här är tre låtar jag lyssnar på även idag. När jag har "såna där" dagar jag är omringad av personliga problem.

Christina Aguileras I turn to you



Mariah Careys My all



Och Celine Dions It's all coming back to me now



Jag ryser mig igenom hela dom här låtarna. Deras bästa! Helt utan tvekan. Det värsta är att jag bara lyssnar på dom när jag inte är helt på topp och det vill jag ju bara gråta av. Dom är grymma i såna lägen! PS prova inte hahaha

Kommentarer
Postat av: vaccabowd

Hejsan, härlig blogg!



Va med och tävla, Om du vinner så kommer jag länkad dig på mig blogg, eller välja du mellan två mode blogg eller En sida där du kan ladda ner inspiration bilder och massor, Va med och tävla det är jätte enkelt!

2010-11-15 @ 23:52:47
URL: http://mimode.blogg.se/
Postat av: carouw dilan

de e ju underbara låtar :D

2010-11-16 @ 00:51:30
URL: http://carouw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0