I huvudet om Gynning

Observera om Gynning :)

Jag är inte personen som sätter mig och läser en bok, men jag kanske skall bli? Jag har ett tips till er som inte riktigt gillar att läsa en bok, men ändå gärna skulle vilja göra det, en inte så invecklad och komplicerad bok - men rolig och känslig! Ja, hur som helst så har jag börjat läst Carolina Gynnings Ego woman, dock har jag inte läst Ego girl men jag tycker woman är bra för det! Det kanske inte är en riktig "uppföljare", så det funkar.

Vem har inte kommentarer och åsikter om henne? I don't actually, jag har inte vetat så mycket mer än att hon var med i Big brother och att hon har "big boobies" som hon skriver. Folk tar ju (som hon säger i boken) en så som dom ser ut och inte det som finns inuti människan. Sorgligt.

Jag har inte haft någon åsikt om henne förut, men nu måste jag säga att jag börjar gilla henne! Skarpt. Hon verkar vara en grym kvinna, är helt inne i boken och jag beundrar henne verkligen. Hon har gjort ett mycket bra jobb. Jag vill vara din nästa nageltjej även om jag inte kan fixa naglar för fem öre - I'll learn! Jag skulle lyssna på henne iallafall. Jag tror hon är en klok tjej med erfarenhet av det mesta! Så jag hoppas folk inte dömer henne för det dåliga, utan för det bra, vilket jag börjar göra! Ville bara öppna upp mig om det.

Om man ger boken en chans kanske man börjar ge människan en chans. Carolina Gynning får iallafall 5 av möjliga 5 +


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0