Fredag? Eller?

Ingen aning, inte känns det som så iallafall. Jag ska äta en tallrik gröt och göra mig iordning för jobb i vilket fall som helst, även imorgon så då känns det visserligen inte som att det är helg, fredagar och lördagar är bara ett namn för mig numera, undrar vad som hände.

Jag vill skriva en bok, men jag vet inte hur jag ska skriva så jag får strunta i det. Man kan ju inte vara hur öppen som helst samtidigt som jag känner för att skriva av mig, jag borde önska mig en dagbok i julklapp ändå att ha på sidan av, där jag kan skriva av mig om vad jag nu känner för, så slipper jag ha saker inom mig. Men tur att jag ska till Marina på tisdag, det var längesen nu, ska bli skönt att prata av sig med the terapeft. I love her!



Bakom mina solglasögon (3D)
kan jag va' mig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0