Fortsättning följer

Haha, nej jag skämtar med er! Jag skulle bara skriva att jag inte är så mycket för halsband, jag är väldigt töntig när det gäller sånt. Vill jag ha ett halsband är det antingen ett kort med något litet diskret på som jag ska bära med mig jämt, eller så är det ett långt, med något större på som jag vill bära någon gång ibland, när det passar. Jag har varit in på en sida nu och kikat runt lite. Och jag har hittat lite grann, så jag tänkte att jag lägger upp det här. "Vill ha-listan" börjar bli aldelles för lång förövrigt. Alt 1 till ett kortare halsband och alt 2 till ett längre.



Jag är inte kräsen när det gäller längre halsband, då kan jag slänga på mig vad som helst för längre är allt jag använder, det är snyggt! Kan t.ex slänga på mig ett elefanthuvud eller en uggla, snyggt! Galet!

Min konversation med min älskade Joel tidigare:

Jag - om du vill köpa ett halsband, jag ska visa dig på bloggen. Jag vill ha ett halsband som jag ska bära med mig jämt :)
Joel - aja, ska lägga mig igen
Hanna - vadå AJA?!
Joel - jaaaaaaa ok, jag ska köpa ditt halsband. Vad kostar det 5 miljoner eller?
Hanna - Nej Joel, jag säger ju till dig att jag inte köper äkta! Äh, du behöver inte. Herrå (obs "herrå")
Joel - Blev du sur eller ;) vi snackar sen
Hanna - Nix

Kommentarer
Postat av: mathilda

snygga halsband :D

2010-11-24 @ 20:07:54
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0