Försovning

Nej nu får jag fan ta och ge mig! Idag har jag försovit mig, det var visserligen inte mitt fel utan klockan är visst lite konstig den med, behöver ny lur. Har alltid två ställda alarm, ett till när jag ska gå upp och det andra till när jag ska gå till bussen. Och telefonen skippade det första larmet och hoppade till det då jag skulle gå till bussen, kom dock inte upp då heller utan somnade på en gång, får bli frånvaro idag då. Men till Marina ska jag! 

Efter det ska jag möta upp Sara på stan, det var inte igår! Jag har en del att inhandla, får se om jag får något gjort. Tänkte sola också tror jag planen var, och det är jag med på, tänkte kanske färga håret svart? Mörkbrunt? Ingen aning, får se om jag får med mig någon impuls-färg sen ;)



Bilden är från min balkong i somras, längst upp i
ett Rönnby-höghus, om det ändå vore så väl! Fast nä...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0