Forest fruits

Jag har druckit mig mätt på två stora glas Forest fruits thé, filibabba! Checka bilden härunder, härlig! Imorse försov jag mig, det var omöjligt att komma upp men jag är här nu, har lunch såg jag. Då ska jag gå och sola en sväng tänkte jag. Jag behöver inte ens vara här tydligen, alla som jobbade i helgen (vilket jag gjorde) är lediga idag och imorgon så det har nog skett ett missförstånd, men jag är ledig som alla andra imorgon iallafall. Wierd!



Då blir det att fara till Ockelbo imorgon med Joel och hans familj, blir där hela helgen och kommer hem någon gång på söndagen, hörde att det är 1:a advent då! Redan?! Stämmer det tro?

Jag har mailat in intresseanmälan för lägenhet till två företag nu på morgon, hoppas på att det ska gå bra någon jäkla gång, jag har aldrig varit så motiverad till något i hela mitt liv. Jag känner att det är min tur, bara någon mäklare eller vad dom kallas förstår det. Har även ringt läkaren, förkylningen är ju mycket bättre men jag känner på mornarna att hostan fortfarande sitter kvar, så jag ska kolla upp så att det bara har varit en förkylning, det är ju lika bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0