Facerape och feber

Det har verkligen inte varit "min dag" på flera dagar. Är det min tur snart?

Svettas, fryser, kallsvettas, ja det är sånt man får ta när man blir sjuk. Jag kallsvettas i vanliga fall ganska ofta men nu är det febern som spökar. Igår hade jag 36.6 och idag 37.6, det höjs och jag hoppas den stannar där! Boostar ipren/alvedon tro?

Jag tog ett bad tidigare med badkulor, så har jag peelat hela kroppen, och därefter lade jag en ansiktsmask och drack thé, det unnar mig gott. Jag är torr som en sandstrand i hela ansiktet och värst är det under näsan då jag snytit mig ungefär lika många gånger som det är mil till Danmark.



Så upptäckte jag när jag loggade in på Facebook att någon haft lite kul bakom datorskärmen med min kusin i chatten, och frågat t.ex om jag gillar honom mer än som vän? Tur var det att han var min kusin och kunde skrämma bort idioten som är boven i dramat. När jag skrev till min kusin senare, så trodde han jag hade fått aldelles för hög feber, han påminde "den" som skrivit till honom från min Facebook att vi faktiskt är kusiner, och det kanske skrämde bort den/det. Kan man inte ha någonting ifred? Nu måste jag byta lösenord, och är mitt nuvarande inte på hög svårighetsgrad redan nu så får jag väl välja ett nytt som "hackarduminfacebookigenkommerjagvridanackenavdig" eller vad?!

Kommentarer
Postat av: Hit it on!

Hello,



Hope you are doing well. You've very nice blog. Really awesome to read, keep up the good work.Hope to see, one comment from you in my blog. Kindly comment in my blog regarding my topic!



Hugs,

2010-11-13 @ 17:36:47
URL: http://iink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0