En tom men stor "goodiebag"

Överraskningar. Jag har vetat om att jag ska vänta mig en överraskning. I kanske... en veckas tid, och jag säger alltid "syftet med en överraskning är att det är en överraskning", nu ikväll har jag fått den. That's friendship. Jag fick ställa mig frågor framåt för att veta var det var, och det blev till en överraskning, jag fick en vit och blå adidastygpåse man bara kan slänga över axeln. Det jag visste var att killar kan använda den, att överraskaren har en sådan själv och att jag kommer ha nytta av den mycket på sommaren. Skulle ni kunna gissat rätt? Jag blev iallafall jätteglad. Hon vet så väl att jag tycker dom är fina! +++++



Någon råka visst mjölka på golvet, det hände även senare fast med thé :)


Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Jag spillde också ut te i går. :S

2010-11-19 @ 00:36:23
URL: http://bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0