Drömtydning

och orolig mage!...

Det hela började med att jag skulle kika upp åt en vän vad hennes dröm betyder men när jag inte fann det jag sökte efter så började jag kolla efter vad mina återkommande drömmar betyder, men dock så hittade jag massa olika saker så jag vet inte vad jag ska gå efter. Så nu tänkte jag att ni kanske kan hjälpa mig?

Jag har haft en återkommande dröm ett tag om att jag tappar tänder, det är sällan jag minns vad jag drömmer men när det handlar om att jag tappar tänder så minns jag det så väl. Usch, får rysningar i hela kroppen. Jag kan stå framför spegeln och plötsligt fylls hela munnen med tänder som bara trillar ut i handfatet.

- Har någon annan haft en sån här konstig dröm som upprepar sig?

Jag kanske ska börja skriva ner vad jag drömmer om på nätterna, att bara alltid ha det där blocket på nattduksbordet, för ibland händer det att jag vaknar med huvudvärk och det är inte alla som lyckas med det. Och det är ju konstigt, undrar vad som försiggår i mitt dreamland, vill jag veta?

(varning, varning, varning för känsliga tittare!)


Bara för att leka med tanken, tänk om mina återkommande drömmar betyder att jag en dag kommer att tappa dom allesammans. Det här fasar jag efter, gud så vidrigt. Hur ska jag nånsin kunna besöka en tandläkare igen? Tänk om dom säger att alla mina tänder är lösa, jag kan inte ha löständer vid 20 års ålder

Kommentarer
Postat av: Anonym

du gnistrar säkert tänder i sömnen. då brukar man få huvudvärk :)

2010-11-12 @ 21:08:20
Postat av: hanna

nej, jag gnisslar faktiskt inte tänderna i sömnen, isåntfall bara när jag är själv men det låter ju ganska otroligt :)

2010-11-12 @ 21:27:24
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/
Postat av: Laila

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

2010-11-12 @ 22:41:44
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Laila

God morgon :) vad gör du då?

2010-11-13 @ 10:03:28
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

creepy med drömmar, jag tror de har lite utav en betydelse.



Jag har nog aldrig haft ngn dröm som upprepar sig, eller kanske under samma natt, men inte efter lång tid.

2010-11-13 @ 10:48:23
Postat av: hanna

ja absolut, jag tror också att det har betydelse, vad är svårt att lista ut men det är intressant ändå! för det kan ju stämma, eller inte. we'll see

2010-11-13 @ 10:50:53
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0