Diss

Snö. Storm. Kyla. Blask. Fet diss rakt av!

Är det ett skämt var väl min första tanke, själva då? Snöar det ens över hela landet? Här i Västerås är det flera centimeter iallafall, trodde att det skulle smälta så fort det nudda backen men icke sa Nicke. Vill inte tänka på hur det ser ut imorgon bitti när man ska masa sig ut till bussen på morgon.

Är snön inte lite tidig? Isåntfall kanske den försvinner fortfarande och då är det fan värt, man har ju gått med vinterjacka sen i september i vilket fall ändå, det var den sommarn och hösten.


So ready!

Besökarna har stannat på typ 495, kom igen. 500 innan jag lägger mig för annars kommer jag somna rasande, nej jag ska inte hota er men det skulle kännas bra bara!


Kommentarer
Postat av: Carroo

här har det snöat hela dagen! och med "här" så menar jag Tierp/Gävle



SV: tack själv :)

det är en rätt så simpel sida faktiskt. Jag var värdelös på det här med länkar och hur jag skulle skriva vart osvosv, men det finns både textförklaring och videoförklaring på hur man ska göra i vilken kategori :)

2010-11-10 @ 00:57:01
URL: http://everydayobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0