Dag 10

Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg:



- När jag är ledsen lyssnar jag på vilken låt som helst med Melissa Horn (typ lät du henne komma närmre eller långa nätter) inte för det får mig att bli gladare och må bättre utan för att i vissa låtar känner man verkligen igen sig och det är skönt, när man känner sig helt tom kan Melissa Horn förgylla en liten liten del, jag älskar även Lars Winnerbäck - kom änglar

- När jag är arg lyssnar jag ganska ofta på Survivor med Destinys Child för att skillnaden på när jag är arg mot när jag är ledsen är att jag stärks av den låten, och blir på lite bättre humör. När jag är arg skiter jag i vilket (speciellt om det handlar om ett förhållande) och bara bryr mig om att stärka mig själv - och jag blir verkligen stark! Ni ska prova, när ni är riktigt arga

- När jag är glad kan jag lyssna på precis vad som helst, för är jag riktigt glad finns ingen låt som kan sänka mig, men gärna något som känns uppåt och "svänger" lite

- När jag är uppspelt lyssnar jag antingen på något lugnt eller något högljutt och svängigt som får mig att bli ännu mer uppspelt, som den över har jag ingen speciell låt för detta

- Och sist men inte minst, när jag är uttråkad brukar jag lyssna på barnlåtar för det får igång mig lite grann iallafall, haha jag älskar Kalle Teodor som är ifrån Pippi Långstump och även Piluttavisan från Madicken, jag älskar verkligen barnfilmer och banlåtar! Det blir jag även glad av så slänger in det i kategorin "när jag är glad"


Kommentarer
Postat av: mathilda

ja men de e bra för då har man rutiner också, så då blir de enklare efter ett tag att gå upp :)



ja tack så mycket, hoppas du får en bra kväll vad du nu än ska göra :)

2010-11-12 @ 12:46:21
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Ska du kolla idol ikväll? :)

2010-11-12 @ 18:47:50
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: friida

Sjukt fin header :D

2010-11-12 @ 19:46:30
URL: http://spriinkled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0