Dag 09

Något som gjort dig stolt de senaste dagarna:

Förra veckan och den här veckan har jag varit på rätt tid och rätt plats, menar alltså Tjej och killcentrum i Växhuset jag går på. Förr hade jag jättemycket "strödagar" och var sjuk en dag hit och dit men nu är jag bara sjuk - när jag är sjuk! And the time is now. Att jag varit i tid är ett mega+ så det är en sak jag är stolt över faktiskt!
- - -
Jag hann dock inte längre än till igår för imorgon (idag, förlåt jag uppdaterar 13-14-15 minuter för sent, det här skulle upp innan klockan hann slå 00.00) kommer jag också vara sjuk, numera är båda näsborrarna täppta och jag andas som en stucken gris och hostan... Den vill jag inte ens prata om! I feel so bad, tyck synd om mig, ge mig presenter, glass och sockerdricka, just som när man var liten så kanske jag blir frisk ;) hehe...



Joel får ta hand om mig imorgon!

PS fyfan vilken finne jag hade trots att bilden är liten men jag överlever, jag hoppas jag överlever natten också. Hoppas ni ber för mig för jag låter som sagt som en stucken gris utan luft

Kommentarer
Postat av: mathilda

ja de ska du vara stolt över, hatar att gå upp på morgonen men de e ett måste :)

2010-11-12 @ 12:08:28
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0