Dag 07

En bild på något eller någon som har stor inverkan på dig:



Här är min mamma!

Det är nästan självklart att det finns konflikter och tjaffs mellan en dotter och sin mamma. I vårt läge så är det så iallafall. Vi kan bråka om pengar, disk, mat, städ och tvätt osv. Men min mamma är en klok sådan och jag kunde inte fått en bättre mamma än du, och vem jag än skulle få välja mellan, så skulle jag valt dig som min mamma ändå! Dina råd och ord är kloka och har en stor inverkan på mig. Min mamma är en person jag lyssnar på, hon vet saker och ting pga egen erfarenhet, och det är inte alla som har egna erfarenheter, och därför är det på så sätt bättre och skönare (iallafall för mig) att ta kloka och visa råd från min mamma, som har varit med om både dittan och dattan under hennes liv. Stand by me

Kommentarer
Postat av: miccz

åh va sött du är en klok tjej du med just like youre mami, ta vara på henne min vän!!

2010-11-09 @ 12:06:35
Postat av: hanna

mamma ska jag alltid ta vara på, även om jag inte visat det så ofta, men så bra vi kommer överens nu, det va längesen. nu får hon till och med krama mig, och det är inte varje dag det har gått hem! du är klok du med, det tar vi med oss livet ut :) kram!

2010-11-09 @ 12:11:42
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/
Postat av: mathilda

2010-11-09 @ 16:42:26
Postat av: mathilda

vilken fin bild, va lika ni är !! (:

2010-11-09 @ 16:42:42
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0