Dag 01

Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv:



1. Jag var jätteduktig i skolan på låg- och mellanstadiet
2. Jag gick ut med 30 poäng i högstadiet
3. Jag har bott i Trollhättan
4. Innan jag åkte till Spanien 06 var jag kritvit
5. Jag är ett stort fan av alla sorters chips
6. Jag har delat hus med minst 7 olika djur (dock inte samtidigt)
7. Jag festade så mycket förr så att jag blivit "imun" mot det idag
8. Jag var besatt av Eminem i flera år när jag var yngre
9. Jag har aldrig haft löshår
10. Jag gråter nästan varje gång till Lejonkungen
11. Jag tycker det är kul att flyga, kanske för jag bara gjort det en gång?
12. Jag älskar att skriva
13. Jag köpte ett halvårskort på friskis förut, brukade det under 20 gånger
14. Jag har bott på Gryta, Gideonsberg, Hammarby och Bäckby här i Västerås
15. Jag är både moster och faster

Kommentarer
Postat av: Geirtilde

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2011-06-21 @ 10:46:31
URL: http://geirtilde.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0