Check Ockelbo!

Då har man vart uppe (?) nere, whatever. I Ockelbo. Jag har förstått att det ligger någonstans vid Gävle om jag inte är ute helt och cyklar nu. Åkte dit vid 13-spåret i fredags och likaså hem därifrån idag vid samma tid. Joels mormor fyller 80 den 1a så det blev partaj med god mat och gott vin. MVG alltså.

Då har man fått det gjort, jag hade ingen aning om någonting om Ockelbo innan, var jättenervös om jag säger så. Men allt har gått jättebra och jag trivdes verkligen, dock var det jättekallt i fredags när jag och J skulle lägga oss, det var två 90sängar, det resulterade i att jag tvingade Joel ligga i "skåran" stackarn. Madrasserna var helt isär, men han har nog sovit gott ändå. Det gjorde jag iallafall, tycker det har varit jättetrevligt och träffa stora tjocka släkten. Det är bra innan man gifter sig hehehe. Hur som helst, tack för helgen!



Och i bilen på väg hem så kom jag på att J är min själsfrände. Jag läser som sagt Gynnings bok Ego woman, och där stod skillnaden på tvillingsjäl och själsfrände. En själsfrände kan vara svår att leva med men man vet ändå att det är den rätta. Fint va älskling! Det är såna här tillfällen jag verkligen vill dela med mig av "jag älskar dig!" så I do, jag älskar dig Joel. Även om vi har det ibland kan vara ganska konstigt mellan oss, så väger dom bra tillfällena upp imellanåt. Det här var precis det jag behövde. Komma iväg och bara vara...

PS vad jag skriver mycket nu, att åka iväg kanske också blir en nystart för bloggen. Har ju inte skrivit av mig på flera dagar. Och bingolotto har jag och Michaela spelat, men vann som vanligt - inte ett skit! Hoppas ni har haft en bra första advent också! Välkommen åter


Kommentarer
Postat av: J

puss o kram älskar dig med :))))

2010-11-29 @ 12:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0