Before I go

Fick mig att tänka på låten med Bizzy bone. Den slänger jag upp efter detta. Visserligen ska jag ju inte "go to jail" utan till sängen, så det får bli ett before I go-inlägg innan!

Det skulle ju bli en tidig kväll trodde jag ja. Men icke. Fastnade vid en sida, tänkte beställa Alissa Ashleys vanilla som dock bara finns i 25ml och tycker det är lite lite, jag vill ha en som räcker i evighet för den gillas skarpt. Ska kika prisskillnader på stan imorgon tänkte jag. Annars kikade jag även på den här fast med coconut och vanilla, någon som har den och kan betygssätta den? Eller vet var den finns? Andra med A.A har jag sett, men aldrig denna! Måste fan lukta! Yummi



Tidigare var mitt hangout Haga, var hos Camilla och Raphael (och Luna och Curmit som jag förövrigt inte hängde med så mycket, Curmit är en fågel och jag har en aning fobi för dom!) Luna gick vi med till hundhagen en sväng, träffade på Uffe, haha. Han hette så, en hund - Leonberger. Fan vilka mäktiga hundar! Han var 1,5 år, inte fullvuxen alltså. Men ändå låg han på 56 kilo! Annars bjöds det på kaffe och chokladbollar som jag tackade nej till duktig som man är :) fastän Raffa lagt ner hela sin själ i att göra dom.

Nej, nu säger jag godnatt! Eller?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0