Allhelgonahelg?

Jag och Michaela skulle ta en promenad till Hovdestalund igår kväll för det är ju så fint när alla ljus är tända på Alla helgona helgen, men nej. Den är ju visst nästa helg, men vi gick dit ändå. Passande att gå till Robins grav, för idag är det två sen. För en vecka sedan var det två år sen, fast med Jim. Hur snabbt får tiden gå?

Michaela la ett hjärta vid sin mammas grav och jag ett ljus vid Robins:



Först var det krångligt att hitta honom i mörkret, då bad jag en bön (hehe). "Om du finns här, visa mig ett tecken." Sen blev kameran konstig, det gick inte att ta kort på just hans grav, så gick vi över till en annan grav med samma ljus, inga problem. Och sen tillbaka och då berättade jag om min "bön" till honom - hjälp! Fast vem vet, man kan ju inbilla sig och fantisera, men det kändes. Han var definitivt där :)



Ja, ni ser ju själva

Kommentarer
Postat av: mixy

fina bilder blev det ändå på gravarna!

2010-11-01 @ 11:47:02
Postat av: hanna

ja, absolut :)

2010-11-01 @ 13:20:40
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0