Äggad!

Kändisbloggare utsatt för äggattack.

När kändisbloggaren "Kissie" dök upp vid Centralstationen i Västerås vid 20-tiden på fredagen möttes hon av äggkastare. Det var ett 70-tal personer som var på plats vid centralstationen, säger Ann Charlotte Israelsson på polisens ledningscentral i Västmanland.

Relaterat - Ägg kastades mot "Kissie" men hon lyckades ta sig ifrån platsen. En polispatrull hittade henne på en annan plats inne i city och hon var då välbehållen. Ingen anmälan har upprättas i nuläget.

Att folk skulle kasta ägg - det visste jag. men ett 70-tal personer. Shit vad roligt, jag önskar jag vore där med min paparazzi-kamera. Men, på centralstationen? I hennes blogg skrev hon om att hon skulle ta flyget hit, fastän det tar 50 minuter att åka med tåg. Hon är ju coolare än oss andra, not. Jaja, patetisk. Vad tyckte ni om "DJ Kissie" då? Själv var jag inte där, var det någon där? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0