Yesterday

   

Vi tog några glas vin igår som sagt i vårt egna sällskap, for ner på stan och mötte mamma och hennes kollega. Det slutade iallafall med att vi tog en varsin öl på Pitchers. Och ja, det var väl skapligt trevligt så länge det varade, vilket inte var så länge men det var längesen man smutta på vin och öl. Alkohol i sig, överhuvudtaget. Nu drack jag mig långt ifrån full men det är ju lika kul ändå! Ankjäveln däremot, henne ska jag fan inte ens nämna! Jag säger ingenting - så har jag inget sagt ;) Kan ju nämna spya iallafall! En riktigt redig en.

Nu väntar jag på Madicken på Junibacken och vad var det? Bröderna Lejonhjärta. Jag känner mig barnslig idag! Jag har världens mensvärk också, spiraljävel!


Kommentarer
Postat av: ankne

haha slote:D huh åååh bröderna lejon<33333

2010-12-13 @ 01:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0