Seven pounds

Trots att jag ska slå in julklappar, diska, göra matlåda till imorgon, duscha och tvätta håret så sitter jag här. Proppmätt efter dagens middag vilket blev mackisar och köttbullar. Tänkte joina TVn strax då jag ser härifrån att Seven pounds har börjat på TV1000. Det är en riktigt bra film tycker jag, att Will Smith är med är ju bara ett + eller två! Sen att jag har sett den redan, är en annan femma. Dock så gillar jag att se om och om igen på filmer, men behöver ju inte riktigt stressa till TVn.


Frågan är vem som gillar att vara seriös på kort
egentligen? Här exempelvis satt jag och sjung.
Nu ser jag ju inte förjävlig ut vilket jag kunde ha
gjort. Bra mycket roligare såhär, you should try!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0