Mysiga juletid

När jag slutade gick jag som sagt och jobbade på min bränna. Håret blir svart igen snart tänkte jag, jag trivs som svarthårig som många säkert har märkt + att jag älskar att ha mörkt hår på vintern, det är då jag solar, haha, ja jag är då inte som andra!


Titta bara på den här gamla, svarthårig hursomhelst :)

Efter stängde jag av allt. Jag satte i hörlurarna i bägge öronen, gick en vända på stan och inhandlade lite julklappar helt för mig själv, det jag visste jag skulle köpa dvs, så jag har två julklappar färdiga. Men det går framåt iallafall och det är ju bra. Nu har jag precis fönat håret så slipper det frysa igen som det gjort två gånger den senaste veckan, scary shit. Jag ska slänga i mig lite nudlar och åka till min J och stänga in mig tills imorgon. Då möter jag Sara på stan och fortsätta min julklappsvandring, får se om man hitt på nå. Sen blir det en fika och möjligtvis en sol på det, så mysigt!

Helgen går framåt ändå, så till er som skålar satan den här helgen, det behövs faktiskt inte jämt. Jag själv har druckit fyra eller fem gånger sen i augusti vilket är skandal för att vara jag, men vet ni vad? Jag trivs faktiskt. Jag har hittat min sprit på annat håll än på systembolaget:



JOEL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0