Inhandlat!

Man ska inte springa runt på stan när man egentligen måste handla julklappar. Man ska nöja sig någon gång, speciellt om man är fattig precis när man fått pengar också, då blir man fan inte rikare på att handla. Men gott folk, det är tur att vissa impulsgrejer man köper, är på rea så det kan bli en aning billigare!

Men hursomhelst fick jag med mig detta hem:



Ögonskugga och täckstift från Kicks, ögonskuggspenslar
från Lindex, en stickad tröja och ett par tjocka leggings
från Gina, Halsduk, fingervantar och BH från New Yorker.



En bra bild på paletten. Köpte först en annan men
den här hade större utbud av färgerna jag vet att
jag kommer använda, så jag bytte till den här ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0