I said brrr

It's cold in here!
Men brasan är i full gång så det blir nog snart att dejta vardagsrummet istället för det iskalla köket.

Jag överlevde Mount Everest också, the berg alltså. Det var minst lika stort igår så nu har jag nästan lite ont i ryggen och det värsta är att jag vet till 100% att berget kommer vara lika stort ikväll igen efter oxfilén, potatisen, champinjonerna och beasåsen. Fan vad gott det ska bli till den sista adventen på året, det får bli massa ljus också bara för stämningens skull.

Jag var bara tvungen att ta ett kort på disken som jag förövrigt trodde var oändlig. Och jag, eller snarare en filt, mina ben och fötter i mina absoluta favoriter här ute i stugan, iallafall såhär års!

 

Jag hade ingen aning om vilken kamera jag ville ha men när jag visste att det var en Samsung ES70 så var den slut tyvärr men skulle komma in i början av nästa vecka och då har jag en reserverad. Och så fick man med en gullig liten vit fotoram till och jag älskar allt som har med foton att göra så det passade perfekt! Jag längtar tills dom ringer mig och berättar att den har kommit in.

Men ett "problem" finns,
svart/rosa? Beslutsångest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0