Frukosttips



Här har ni det!

Har ni smakat "Milko bärry" eller vad den heter? Yoghurten man får röra om i själv. Det ligger bär på botten och den är helt underbar. Alla smaker är underbara. Så har jag blivit en riktig thémänniska, pricken över i:t är det. Nu är jag ingen riktig frukostmänniska men det här tar priset. Ett hårdkokt ägg är inte heller helt fel, har nästan blivit traditionellt när jag väl äter frukost.

Observera ringen också, den fick jag av Sara igår, antar det är en tidig julklapp, den kommer från någon butik i Igor, så stor koll har jag inte!

Kommentarer
Postat av: saris

jätte fin ring hannis hihi!<3

2010-12-09 @ 15:27:05
URL: http://snaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0