Visits

Efter jag kom hem från att ha varit ute med pappa och Monica kom Leon hit en stund på dagen, kurragömma för hela slanten, det tyckte han var jätteroligt och jag med för den delen, jag stog med t.ex med en filt nästan mitt i rummet och Michaela blev galen "He's so stupid, he can't see you!" Förresten så är saccosäcken väldigt populär för barn och hundvalpar också dessutom.

 

Senare kom Ayd förbi med lilla tomtemor Medina, vilket glädjekick man får så fort man ser knutten så kameran var i fullt hugg, märkte nu att det gick segt att ladda upp bilder på blogg.se men jag får försöka hålla ut för jag orkar inte ha massa onödiga bilder på Facebook, därför är det skönt att ha en blogg också, då vet ni att jag lägger upp några alternativ på Facebook men resten här! Nu orkar jag inte sitta ner i en timme för att få upp precis alla bilder så jag tar bara dom här, orkar ej...

    

Nej nu ska jag springa ut i snöovädret och ner i stora frysen och hämta upp en oxfilé och hämta ut potatis från Moonlight för igår blev det ingen sån lyxmat, men idag. Sista advent-mys! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0