A glas of white

Japp, det fick bli så även om jag inte är typen som dricker. Mamma skrev tidigare och sa att hon ville att jag skulle komma ner på stan och ta en öl med henne, och när jag var med Angelica blev hon ännu lyckligare och vräkte ur sig att "ja, men hon är ju inte omöjlig!" haha, mamma lilla. Så det får bli så!

Angelica häller dock i sig medan jag smuttar, usch då. Vad har jag blivit för människa, pensionär? The answer is yes. Tänkte dock inte supa men några glas vitt skadar ju inte, och en öl. Det bjuder ju mamma på, gratis är gott. Får göra mamma en tjänst, ville bara uppdatera er om vad som händer i min livade vardag. Magnus Uggla är självklart också :)


Förr i tiden, närmare bestämt nyårsafton 2008

Förresten vill jag ägna några tankar ikväll till Andreas som gick bort igår, och jag önskar dig vila i frid. Vi ses i ett annat liv, i en annan atmosfär med andra tidpunkter någonstans! Det känns vill jag lova, även om vi inte hade någon speciell kontakt mot slutet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0