Kan vara försök 101?

Skärpning Hanna, men hej igen, hälsar mig välkommen tillbax!
Fast till en ny blogg och när det gäller den rosa blommiga designen så är
det väl "so not Hanna-style" men det får va' iallafall så länge :)

Nu tänkte jag börja skriva igen, dels för att jag tycker det är kul/skönt att skriva av mig och det är något jag saknar och dels för att jag har internet hemma igen och en stationär dator (som dock förövrigt låter som en dammsugare + att skärmen är blå och så mörk så man knappt ser något, men det får jag försöka leva med.) Så jag ska hitta på något intressant att skriva om för att sitta och läsa om vad jag gör från morgon-kväll roas inte en människa av. Nä, bugar och bockar!

Kommentarer
Postat av: mathilda

skönt blogg ju :)

2010-08-25 @ 13:07:05
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/
Postat av: hanna

haha, tycker du? känns som om man inte vet vad man ska skriva om men det löser sig :) detsamma!

2010-08-25 @ 16:27:33
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/
Postat av: syster

trodde du menade för 101a gången att du skulle sluta röka,,,pus på dig min lilla sister. kom å säg hej över en dag m ankan. skulle vara skoj,d va ju så länge sen.

2010-08-26 @ 11:46:44
Postat av: hanna

haha nä, så många gånger är det nog inte men kan bli! ska försöka sluta den 1 igen, michaela hakar på hoppas jag. och janina berätta att hon ska sluta då med. får hoppas man kan peppa varann :) ja det tycker jag. nån dag? en hel helg, vecka! haha party party. närå! puss på dig!

2010-08-26 @ 12:41:05
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0