Hahaha

Dagens asgarv: Rodney på alla fyra, en blind Katerina, Martin med rullator osv osv. Alla där i BB-huset ser ut som riktiga idioter men fan vilken underhållning. Kunde inte titta igår för att vi på Rönnby icke har TV11 och det är jag lite deprimerad över, får titta på repris resten av livet (resten av BB), måste försöka ringa TVbolaget och så får dom fixa mitt problem för det här går inte!

Jag har ju flyttat hem till mamma nu så igår passade jag på att möblera om mitt rum, det tog sin lilla tid och ryggen tog lite stryk men det var så värt det! Nu känns mitt rum iallafall 3x större och fräschare, saknar ett riktigt datorbord (och internet för den delen) och en stor låda att ha under sängen med alla mina kläder så jag kan ta ur garderoben från rummet för ett ännu snyggare resultat, sen är det super :) okej, en stor plasma vore fint



Kommentarer
Postat av: Sara

Ha en fin eftermiddag :)

2011-03-16 @ 16:38:40
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0