Tröttmössa

Igår blidde det Shutter Island med mamma och Angelica, den kan jag se ett par gånger till med jämna mellanrum utan att tröttna, slutet är lite som det är men jag hoppas på en uppföljare. Sen kom Sara hit och sov kvar med Sigge, världens goaste vovvsing. På tal om det hann katten bli tingad, god damn. En timme för sent på ett ungefär så hojta om det finns kattungar någonstans!

Och jag har gäspat hela veckan på jobbet, imorgon kvar och sen helg = sova. Eller?

 
Jobboutfit (dock bara byxorna, hela blir det aldrig ;)
Kockrock, mössa, förkläde och hela köret). Nu har jag
precis ätit lite nudlar, tänkte ta mig en promenad i spåret
därav bilden. Vistades tydligen mitt ute i ingenstans?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0