Sunday

Helgen bestod av att sova som jag trodde. Det har jag förtjänat och skönt har det varit. I fredags blev det dock inte så mycket sova då jag, Angelica och Mattias satt och tittade på film ett skapligt tag, somnade runt 07. Film har det förresten blivit mycket av hela helgen, som jag anade. Titta vädret, var tog solen vägen? Träffade pappa, Monica och co i fredags, åt på grekiska, mumma!

Jag tänkte äta lite frukost, kanske titta om det är något på TV/slå på en film och sedan förhoppningsvis ge mig ut i spåret med Malin och Sara, annars får jag kämpa mig igenom en mil själv, inte mig emot dock. Men lite tjejsnack kan ju aldrig skada! Nej, nu ska jag vidare (till köket)...



Hanna och Malin P, allid på G? Fyllegrisarna hos Sara i februari månad :) Puss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0