Ochill

Facebook kryllar av bilder på massa glada studenter som har haft utklädnadsshow idag, som ska till Silk ikväll och träffa Gurkan. Tror ni jag sitter och ler för dom? Hell no! I wish it was me. Känner bara för att hoppa in i duschen, skita i att dra fram matteboken ikväll och göra mig redo för en spontanutgång! Men såklart hänger inte plånboken med på den planen, så det är bara att skippa.


Linnea, jag och Elin i ettan, ångest såhär efteråt!

Och på tal om skola, fick ryck på matten igår. Nästan allt är bortglömt så det är bara ställa sig på ruta 1 igen, gav upp när jag pluggade hemma, men jag pluggade ikapp idag så visst känns det bättre. Måste beställa en bok för nästan 400:- också, känns trevligt när man är en fattig bonddräng men lever ändå. Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0