Ny medlem

Måndag och ny vecka. Pina att komma upp ur sängen imorse (PS det är farligt att snooza på riktigt) men det gick väl an. Klarade mig igenom arbetsdagen iallafall. Får klara mig till semestern jag tänkte försöka planera in idag, vore bra med en almanacka på tal om allt och inget. Vet bara att jag ska vara ledig första veckan i augusti, URF! Förresten har jag anlitat Mattias som matte-coach, behövs. Skönt det!

Låt mig presentera



Det här är min blivande fru, mammas tjej. Hon kommer hem i slutet av juli och jag måste hitta på ett unikt namn för en söt liten tösa som den här :)

Kommentarer
Postat av: mathilda

Åhh vilka små sötnosar!

2011-06-19 @ 21:51:20
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0