Midsommar

Tänk er, halva sommaren har gått. Halva sommaren har bara regnat rakt igenom oss, förbi oss. That sucks man, varför fira något sånt? Hela året har jag väntat på juni, juli, augusti. Och så går det lika snabbt som döden själv. Nej det är inte klokt. Det är lagom överskattat, tänk att datum ger folk en anledning att supa skallen av sig egentligen, ett enda litet datum. Några siffror! Men jag klagar inte, jag är väl likadan. Var?

Jag har iallafall spenderat denna dag med min familj. Lite vin, lite god mat (massa) och lite tårta. Och så Vallby museum, mysigt om jag får säga det själv. Ser fram emot imorgon, Gröna lund!


Bjussar på en jävligt ugly bild alltså, minen förstår jag mig inte på. Men the new haircolor syns ju skapligt i solskenet! Kan inte säga att jag blev hundra nöjd, men jag fick bort det svarta. Nu så saknar jag lite slingor, det får jag lägga i när det röda har gått ur lite granna. Perfekt sedan!

Nu lägger jag mig. You know you love me. XoXo osv (ha-haaa)

Kommentarer
Postat av: jessica

men hanosh! ge mig ditt håååår :)

2011-06-27 @ 02:04:02
URL: http://jcarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0